2 April

Hejsan , ennu en dag med sol mysigt :)
Vaknade för ett tag sen och det blir ingen skola för mig idag heller utan det blir en dag med bara pluggande. Måste verkligen plugga SO och engelska. Men det blir nog också en pormenad och lite solande.
Juste fick en kommentar av någon, säger bara det vad har du fått allt ifrån tjejen/killen jag bryr mig verkligen inte vem det är heller för det är bara omoget att anklaga någon som inte har gjort något! Jag och Anthony är vänner men vad sen ?! Kom inte och säg sånna saker som inte är sanna okej ?
Ialla fall snackade med min "sötnos" igår till kl var 1 haha vi kan aldrig sluta prata när vi väl snackar i telefon.

Ha en underbar soldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0