19 april

Hejsan! Förlåt för att jag inte bloggade så mycket igår hann tyvär inte. Efter skolan igår så åkte jag hem och fixade mig sen mötte jag Hampus och Linnea som skulle till stan så då fick jag lite sällskap på tåget. Jag och Hampus gick till donken och åt glass sen mötte jag Louise för att shoppa lite, det blev två tunikor bilder kommer upp sen. Efter stan åkte vi hem till mig och åt lite mat sen fixade vi oss för utgång till barkarby där det var lite folk. Vi bada i en tunna vet inte vad det heter, haha. Men det var riktigt skönt sen åkte vi till årsta där vi skulle sova hos Louises bror Dan vi va hemma hos honom vid fem tiden. Vi vaknade vid tio av att hans dotter Ida var där hon är så söt! Vi åkte pch kollade på idol vinnaren Marie på K-rutan eller vad det heter sen åkte vi alla hem till louise. Vi har bara kollat på film och sovit och nu väntar vi på pannkakor som Dan lagat. SMARIGT :)

Ha en underbar kväll i solen sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0