18 april

Hejsan!
Hann tyvär inte skriva imorse försov mig. Vaknade tjugo i åtta och började kvart över så det blir lite stressigt men jag kom ialla fall i tid. Det har varit en bra dag men fick reda på att jag har blivit polisanmäld från skolan . haha Jaa vad ska man göra med alla dessa jävla skolor. Nu har jag Engelska/ Svenska och jag ska redovisa om Holland så jag ska väl börja leta lite fakta nu. Mina planer för idag är att jag ska möta Louise i stan vid 5 så ska vi shoppa lite sen äta något sen hem och fixa oss för utgång. Måste bara säga en sak jag fattar absolut inte så mycket om min nya mobil så jag skicka sms till fel personer. haha lite pinsamt men man lär sig med tiden.
Skriver mer sen när jag kommer hem.

Ha en bra dag i solen alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0