17 april

Hallo :)
Började skolan kl 9 åkte och hämtade Amanda innan vi gick till skolan. Har varit en seg dag, men en grejj var faktiskt riktigt skoj vi dansade på idrotten och det är verkligen min och Amandas grejj. Men kan ju tyvär inte ta i så mycket när man ska dansa eftersom att jag har skadat mitt knä. Men det gick okej!  Jag och Amanda gick från skolan vid halv två för att sedan gå till kommun huset för att ansöka om sommarjobb så nu är det avklarat. Hoppas bara att man får något roligt jobb så att man inte får typ att rensa rabatten. Sedan gick vi till centrum och kollade lite i affärer och Amanda köpte en tröja. Sen har vi spelat lite guitarr hero. SOLEN skiner man bli så glad när solen är framme!

   

Skriver senare när jag kommer hem från barkarby!

Kommentarer
Postat av: Natta

Gör större bilder så man ser! :)

2008-04-17 @ 15:53:18
URL: http://nathaliemariatherese.tjejsajten.se/
Postat av: Amanda de Besche

NEJ ! för ja ser ju helt drogad ut så nej tack ^^ typiskt sophie att lägga upp dom, den jäveln ^^

2008-04-19 @ 19:12:18
URL: http://debesche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0