15 april

Hej! Hann tyvär inte skriva nått mer inlägg igår för jag kom hem halv 3 på morgonen från sjukhuset. Det var inte så roligt att sitta på sjukhuset 7 timmar. Först så var vi på Enköpings sjukhus, vi kom ditt vid 7 och fick reda på att det var folk som hade suttit där från halv 2 på dagen så vi väntade i 2 timmar sen åkte vi till Uppsalas sjukhus och väntade i 1 timme så fick vi komma in. så det var skönt! Det är inget brutet men knät är svullet så jag går på kryckor nu inte allt så roligt. Man får så ont i händerna när man har kryckor.  Idag så började jag skolan 9 så jag fick sova lite inatt iallafall. När jag kom ut från toan så står Amanda hemma hos mig haha hade ingen aning att hon skulle komma så pappa skjutsade oss till skolan. Vi slutade halv 4 då min farbror kom och hämtade mig och Amanda och skjutsade oss hem till mig sen gick vi upp till centrum och det var hur jobbigt som helst att gå på kryckor ditt. Vi köpte muffins så gott, vi gick hem och kollade på The hills och käkade våra muffins. Mina planer för kvällen är att bara tare lungt kolla på tv och sova.

Sa ju igår att jag skulle lägga ut bilderna från i helgen och jag ska göra det så fort jag kan. Lovar !


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0