13 april

Har inte hunnit skriva något idag, men ska berätta vad jag och Louise gjorde igår kväll. Vi åkte till jakan där vi skulle möta John och hans vänner sen åkte vi till ett varndarhem där hans vän hade hyrt ett rum som vi skulle vara i, dricka lite lyssnar på musik och så. Vi blev kvar där hela natten så jag kom hem vid halv 3 idag på dagen. För jag och Louise stannade på Max och käkade lite. När jag kom hem var jag och Louise ganska trötta så vi sov ett tag sen vare bara att ladda om eftersom att jag skulle ha match idag och det var samling halv 5. Det var bara en tränings match och vi mötte enköpings herrar. Hahha vad ska man säga, det gick väl rätt bra men dom vann plus att jag blev skadad och kan tyvär inte träna på ett tag! Ikväll blir det bara att ta det lungt kolla på film och hoppas att jag kan gå imorgon. Lägger upp bilderna imorgon som vi tog igår.
Har eran helg varit lyckad ? :)

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0