11 april

Hejsan allihoppa!
Började skolan kvart över åtta, skulle ha haft engelska men min lärare var inte där så jag var med Amanda på slöjden. Kan säga att skolan har inte varit det roligaste idag. Hhaha eller det är bara töntigt just den saken, berättar mer senare när jag vet hur det blir med allt är tydligen så allvarligt att det ska polisanmälas. Hahha den busig liten sophie ;)
Jag och Amanda har precis svullat i oss lite kladdkaka, GOTTGOTT! Just nu på dagen händer det väll inte så mycket ska möta min plast pappa om nåra timmar sen ska vi handla lite sen ska jag äta midda med pappa sen får vi se vad som händer ikväll !
Någon som har några planer för ikväll ?


Kramar

Kommentarer
Postat av: Amanda de Besche

haha, ja så töntigt.. men Amanda, Sophie och Sandra e ju små busfrön ^^

2008-04-11 @ 15:38:51
URL: http://debesche.blogg.se
Postat av: korven

LÄTT att vi e ;)

2008-04-11 @ 17:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0