1 April

Hejsan alla gulliga!
Äntligen funkar det att skriva i bloggen, fick panik när det inte gick . haha .. Men ialla fall tänkte berätta allt nu som har hänt!
Lördagkväll så åkte vi hem till Lindas vän Alexandra men det hände inte så mycket där så vi åkte efter en halv timme sen så skjutsade vi nåra till en bussgrejj, alla var så jävla sura den dagen så jaah jag vet inte vad men blir ju inte bra humör när man inte får träffa "gullet" .Linda och jag ville åka på fest men Dennis ville inte det så då blev det till att vi åkte hem efter nåra timmar i bilen om vad vi skulle göra.
Söndag vi vaknade runt 2 har aldrig sovit så länge men jag var så sliten efter hela den här veckan så, vi gick upp och åt frukost det var ju sån fin soldag så vi åt frukost ute MYSIGT ! Min pappa kom och hämtade mig vid fyra då skjutsade han mig till stallet eftersom att jag inte varit där på länge och vill träffa min söta häst. Var i stallet i nåra timmar sen åkte jag hem och bara satt vid datan och datanörda mig. Jag fastnar verkligen vid datan när jag sätter mig här.
Måndag börja skolan 8:15 var så trött så jag verkligen trodde jag skulle somna i skolan, vi började skoldagen med lite Svenska sen blev det SO och urrsch inte mitt änme fick reda på att vi har prov imorrn och jag har verkligen glömt det så måste plugga aset av mig hahah .. Men det får gå som det går måste verkligen försöka få bra betyg men det är inte lätt när man är så skoltrött. Dom änmerna jag hade sen var idrott, engelska fick redan på att vi har nationella proven på fredag "/ så håll tummarna för mig. Slutade vid tjugo över två så det var riktigt skönt, efter skolan så åkte jag till stallet Ewe kom så jag fick sällskap idag vi har inte träffats på ett tag. Men kunde inte rida så länge fick jätte ont i magen jag kunde knappt gå eller sitta på min häst, haha de där kanske låter fel men men. så jag åkte hem jätte fort sen bara låg jag i hallen och kunde inte röra mig. urrsch har haft så tidigare och det är absolut inte skönt. Så jag gick och la mig men sen vaknade jag av att "gullet" ringer så vi snackade ett tag, trevlig var det.
Tisdag idag blev det ingen skola eftersom att jag har mått så dåligt inatt, någon annan som också har fått så ? pappa skulle ringa och boka tid hoppas jag får en tid idag.  Idag så ska jag nog bara plugga för jag har ju prov imorrn som jag absolut inte kan.

Skriver senare alla söta !

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en bra dag!

2008-04-01 @ 11:11:08
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: jenny

tack :)

2008-04-01 @ 13:28:31
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0